Sunday 3 February 2013

Aku & Dia

Assalamualaikum , Hai" awak . bosannya tu yang saje" buang masa ngeupdate blog ni ngeh" ^___^ . Aku & dia dah nak genap setahun dah , happy sangat tapi bla-bla lalala ~~ .. banyak sangat terfikir sampai tak terluah tentang aku gan dia .. biar dia tahu aku ikhlas sayang kat dia .. I Love You Sayang ♥ .. Haha Story Mory aku pelik" sikit .. aku akan jaga dia .. walaupun aku ni takde ape" bende yang berharga nak bagi . cukup aku bagi kasih sayang aku  kat dia .. :P Werkk . Semalam pon aku Bunga" Sampai Sekarang , banyak weh dia tanam baja kat dalam Hati aku ^__^ .. biar pon .. kita Couple tak macam orang lain ... yang penting bahagia .. . Tunggu Tau Hadiah Awak tahun lepas pon tak bgi Lagi ..Terasa Kejam diri ini :') Sedih Much .. Nanti Bile Saya dah Keje Ade Duit sikit Kite Beli Teddy Bear Yg Awak Idam''kan .. Mungkin Buat masa sekarang Allah Tarik rezeki aku Sebab Kenakalan aku.. Hmm Haha Oit" Ape nih Sedih !! pang kangg .. Aku terasa Aku meraban gila dah nie .. Bye awok Jumpe Di Lain hari tahu .. 'SHN' ><'' . Penutup Bicara Assalamualaikum Dear's ..

No comments:

Post a Comment